مقالات

سمعک زیمنس آلمان

سمعک زیمنس آلمان که یکی از برند های قدیمی در تولید انواع سمعک می باشد، در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این برند از سمعک که سابقه ی طولانی و خوبی را در تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی دارد، در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

کمپانی سمعک زیمنس که همواره تلاش دارد تا با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، محصولات خود را تولید نماید، طی 130 سال فعالیت خود در این زمینه، سمعک های مختلفی از جمله سمعک های پشت گوشی، داخل گوشی، نامرئی، سمعک های هوشمند و … را تولید و به بازار عرضه نموده است.

امروزه سمعک زیمنس آلمان که یکی از بهترین برند های مشهور در جهان است طیف گسترده ای از انواع سمعک های با کیفیت را با توجه به نیاز افراد مختلف تهیه و ارائه می نماید.کلینیک آوای شریعتی بعد از معاینه و تشخیص میزان درجه اختلال شنیداری بیماران اقدام به معرفی انواع سمعک منجمله سمعک زیمنس برای رفع و بهبود اختلاهای کم شنوایی و ناشنوایی آنها می کند.

سمعک زیمنس

ویژگی های سمعک زیمنس

از جمله ویژگی های سمعک زیمنس آلمان که باعث شده امروزه به عنوان یکی از برترین برند های سمعک در دنیا و ایران شناخته شده باشد عبارت است از:

  1. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا

بهتر است بدانید که اولین سمعک جیبی تولید شده در دنیا توسط شرکت زیمنس وارد بازار شد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا، این شرکت نیز از حرکت باز نایستاد و امروزه سمعک زیمنس آلمان با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان ساخته می شود. این کمپانی همه ساله کیفیت محصولات خود را بالا برده و طیف جدیدی از قابلیت های به روز دنیا را با توجه به نیازمندی های مختلف افراد ارائه می نماید.

  1. قیمت مناسب

انواع سمعک زیمنس آلمان با توجه به ویژگی های مختلف آن ها، قیمت مناسبی داشته و این می تواند برای مشتریان خرید سمعک با هر توان مالیف یک ویژگی بسیار مناسب باشد.

  1. امکان خرید با بیمه

معمولا به علت هزینه های بالای خرید سمعک، بسیاری از کم شنوایان برای خرید سمعک مراجعه نکرده و با مشکل کم شنوایی خود کنار می آیند. اما بایستی بدانید که می توانید بخشی از مبالغ خرید سمعک را از بیمه دریافت نمایید.

برای این منظور  ابتدا بایستی به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نموده و پس از ارزیابی شنوایی، اقدام به خرید سمعک نمایید و فاکتور معتبر خرید خود را نیز دریافت کنید. پس از آن مدارک ذکر شده را به اداره ی بیمه ای خود برده و بخشی از مبلغ سمعک را دریافت نمایید.

خوشبختانه خدمات بیمه ای به سمعک زیمنس آلمان تعلق می گیرند و شما می توانید بسته به نوع بیمه ی خود، بخش قابل توجهی از مبلغ سمعک خود را از بیمه دریافت نمایید.

  1. بهترین خدمات پس از فروش

محصولات سمعک زیمنس آلمان به شرط آن که از مراکز معتبر نمایندگی مجاز این کمپانی خریداری شوند، گارانتی اصالت کالا دارند و شما می توانید پس از خرید، از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده نمایید.

سمعک زیمنس آلمان با سابقه ی درخشان بهترین خدمات پس از فروش در ایران در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تا جایی که امروزه این مارک از سمعک، یکی از بهترین برند های سمعک در ایران شناخته می شود.

لوازم جانبی سمعک زیمنس آلمان

معمولا سمعک های زیمنس با لوازم جانبی خوب و منحصر به فرد خود برای اتصال به دستگاه های مختلف شناخته می شوند که در این قسمت سعی داریم تا شما را با لوازم جانبی سمعک زیمنس ساخت آلمان آشنا کنیم.

از جمله قطعات و لوازم جانبی سمعک زیمنس آلمان عبارت است از:

  • EasyTek: این وسیله سمعک زیمنس آلمان را به صورت بدون سیم به دستگاه های دیگری که بلوتوث دارند، نظیر موبایل متصل می کند و کاربر می تواند صدای دستگاه را مستقیم از طریق سمعک بشنود.
  • MiniPocket: این وسیله برای کنترل سمعک کاربرد دارد.
  • EasyPocket: به لحاظ عملکرد کاملا شبیه به MiniPocket می باشد و این وسیله نیز کلید های بزرگی برای کنترل سمعک دارد.
  • TV transmitter: این وسیله صدای تلویزیون را به EasyTek منتقل می کند و به کمک سیم شنیده می شود.
  • StreamLine Mic: این وسیله به عنوان میکروفون به سمعک های نوع MX متصل می شوند.
  • StreamLine TV: این وسیله صدای تلویزیون را به سمعک های نوع MX به صورت بدون سیم منتقل می کند.
  • Voicelink: درواقع یک نوع میکروفون برای سمعک های primax می باشد.
  • Charger: وظیفه ی شارژ و رطوبت زدایی سمعک زیمنس آلمان را بر عهده دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *